Hoe verlies je makkelijk gewicht

vrouw die papieren laat zien aan een man, samen discussiëren - bewustzijn coach stockfoto's en -beelden

Cs is een missie, ethiek en een verantwoordelijkheid voor u persoonlijk en voor uw gezin. Wat wil je? Als je het nog niet hebt gezegd, schrijf het dan op.

rob: rob Ik denk dat een week voldoende is om 30 dagen te vasten, wat vind je daarvan en heb je erover nagedacht? vasten is eigenlijk een geweldige manier om je lichaam te reinigen, waardoor alkaline de kans krijgt om gemakkelijker te breken en onze voeding meer te krijgen waar het hoort, in onze cellen. Als je vast, elimineer je de gifstoffen en verontreinigende stoffen, waardoor je lichaam op zijn beurt nieuwe energie krijgt en zichzelf opnieuw motiveert.

ndo: Heb je ooit het gevoel dat er iets ontbreekt in je leven als je je doelstellingen voor gewichtsverlies niet hebt bereikt?

rob: Ik merk dat mensen vaak het gevoel hebben dat er iets in hun leven ontbreekt om hun doelen te bereiken, die ze misschien eerder hebben gehad, waarvan ze niet helemaal zeker weten wat het is. Het kan het eten zijn, het kunnen de vrienden zijn, het kan de tijd zijn. Dus ik heb het gevoel dat vasten je de mogelijkheid geeft om diep in jezelf te graven en tegen jezelf te zeggen: "Wat heb ik gemist? Wat heb ik niet? Waar wil ik meer van? Meer van Wat?"

Als je die vragen beantwoordt, ben je een beetje duizelig, je bent een beetje in de war, maar je zult er daarna geaard uitkomen, je verfrist en vernieuwd en energiek voelen.

Mensen denken vaak dat het een magische bezwering is waarbij je gewicht eraf valt en ze ineens hun gewicht verliezen en hun kleren eraf vallen. Het is heel gemakkelijk om het terug te krijgen, maar het is ook heel moeilijk om het terug te krijgen.

Er is een enorme hoeveelheid energie voor nodig om dat gewicht eraf te duwen en af ​​te houden, en daarom is het erg moeilijk om het eraf te houden. Onderzoek heeft aangetoond dat om een ​​duurzaam gewichtsverlies van 2 tot 3 pond per week te behouden, je een calorietekort van 500 calorieën per dag moet eten, wat je vanaf nu kunt krijgen, we hebben het niet over een hongerdieet, we hebben het over over echt calorietekort, je moet energie eten als je aan het trainen bent in de sportschool om het vol te houden. Als je tijdens het sporten niet genoeg calorieën binnenkrijgt, verlies je juist meer calorieën als je de calorieën die je eet tot een minimum beperkt. Probeer elke 3-4 uur te eten, dat is het aantal calorieën per maaltijd.

Mensen denken vaak dat ze 6 dagen per week moeten trainen om af te vallen en op gewicht te blijven. Door te sporten blijft je stofwisseling draaiende, waardoor het vet wordt afgebroken dat we moeten verliezen om af te vallen. Het is echt moeilijk om het 90 dagen uit te houden, maar door een routine te volgen die je hopelijk 3 dagen vrij geeft, en ervoor zorgt dat je je eraan houdt door te trainen als je geen zin hebt om te trainen.

Patat! Dat klopt, vergeet niet de juiste soorten voedsel te eten om u slank te houden, en u kunt zelfs voedsel eten dat u nooit als tussendoortje zou beschouwen. Zoals deze 100 caloriepakketten.

oodles met notenboter

straten

kwark

kwark (8 oz) met notenboter (8 oz)

magnetron popcorn

spinazie uit de magnetron, reepjes

geramd maisbrood

cafeling pasta met tomatensaus en groenten (kookboek, kwark, 1 c pastasaus, 1 c saus, 8 oz c tomaten gepasteuriseerde groentebouillon, ½ c maizena.)

Er zijn soepen in overvloed, en groentesoepen die lichter van kleur en minder zout zijn, ook lichter van kleur anders dan de geopereerde pasta met tomatensaus.

oodles met notenboter

kwark

genereuze soepen

magnetron popcorn

magnetron diepvriesgroenten

alli Geniet ervan!

error: Content is protected !!